Emma och Hilma mys!

Idag har jag myst med Emma och Hilma!! Jättemysigt! Jag fick se deras nya fina lägenhet, blev bjuden på lunch, gå långpromenad och leka på lekplatsen. Herregud vad gammal man har blivit, jag började må illa av att gunga!! haha!

Sedan bar det av till gymmet, har slarvat alldeles för mycket senaste tiden så det var skönt att få svettas lite igen! Jag kunde inte värma upp så mycket eftersom min vad fortfarande gör väldigt ont men det gick att göra alla övningar förutom hängande situps för då blev trycket mot vaden för stort. Sedan stängde de gymmet helt plötsligt kl. 16.00 fast det står 18.00 på dörren så då fick jag göra klart styrkan hemma. Hade bara mage och rygg kvar så det var lugnt.

Sedan kastade jag mig ut i solen och låg i nästan en timme och drack smoothie och bara göttade mig:) Men där man inte hade sol var det skitkallt. Så efter en timme gick jag in och då började vi med middagen. Det blev grillat idag, supergott!

Nu på kvällen fick jag en släng av partysug men efter maten blev jag så trött och hade huvudvärk så jag ställde in planerna (sorry Annalinn!)... Kvällen spenderades framför tv:n istället och jag och älsklingen kollade på Downtown Abby. Vilken mysig serie!!

Nu ska vi strax gå och lägga oss och jag hoppas återigen på att få sova, men har inga förhoppningar på min vad... Hemskt att något så onödigt osm en vad kan göra så ont! Varje gång jag spänner någon muskel i mitt vänsterben så strömmar det ut till vaden och det gör skitont! Hoppas det går över... Ska be min kära vän Sofie kolla på det imorgon tror jag...

Hoppas ni alla haft en trevlig lördagskväll!!
Kommentera gärna så jag vet vilka som läser!
puss på er

//Linn

how do you expect me, to live alone with just me...

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha ja du börjar bli gammal nu vetdu. Å de kommer bara gå utför nu för oss. ;)

Du det är väl typiskt att de strular varje gång vi försöker få till en träff. Jag kunde ju inte igår men jag ser att suget att hitta på något ändå hade ändrats sen. Men jag hittar gärna på nått i veckan eller i helgen om det blir tillfälle :) puss puss

2012-07-22 @ 14:30:37
Postat av: Marika

Haha ja du börjar bli gammal nu vetdu. Å de kommer bara gå utför nu för oss. ;)

Du det är väl typiskt att de strular varje gång vi försöker få till en träff. Jag kunde ju inte igår men jag ser att suget att hitta på något ändå hade ändrats sen. Men jag hittar gärna på nått i veckan eller i helgen om det blir tillfälle :) puss puss

2012-07-22 @ 14:31:00
Postat av: Marika

Haha ja du börjar bli gammal nu vetdu. Å de kommer bara gå utför nu för oss. ;)

Du det är väl typiskt att de strular varje gång vi försöker få till en träff. Jag kunde ju inte igår men jag ser att suget att hitta på något ändå hade ändrats sen. Men jag hittar gärna på nått i veckan eller i helgen om det blir tillfälle :) puss puss

2012-07-22 @ 14:31:53
Postat av: Marika

Haha ja du börjar bli gammal nu vetdu. Å de kommer bara gå utför nu för oss. ;)

Du det är väl typiskt att de strular varje gång vi försöker få till en träff. Jag kunde ju inte igår men jag ser att suget att hitta på något ändå hade ändrats sen. Men jag hittar gärna på nått i veckan eller i helgen om det blir tillfälle :) puss puss

2012-07-22 @ 14:31:54
Postat av: Marik

Haha oj de funkade inte att skicka . O nu ser ja att de skickades många gånger iaf :P

2012-07-22 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0