Voltige-SM!

Snart beger vi oss av mot lantligare breddgrader (?) och hejjar på Uppsalas voltigelag där Camilla från vårt gympalag tävlar!! Hejja hejja!

Igår var som sagt underbart! Vi dansade oss verkligen genomsvettiga på dansgolvet och kvällen avslutades på Rosa Pantern med kebabinköp! Sedan hem till Ploy igen för att äta och sen cyklade jag hemåt igen. Vaknade kl 12 idag, behövde verkligen sova tror jag... Man är ju inte ung längre och har det lite jobbigare att gå ut två dagar i rad.

Nu kollar jag på sex and the city och äter lunch... Ska strax sätta igång med städningen, älskling kommer hem idag och det är ju alltid roligare att komma hem till ett städat hem... Mina kläder ligger över hela lägenheten, är ju inte det lättaste för mig att bestämma vad jag ska ha på mig som ni kanske vet...
Blev iaf en svart utan axelband i fredags och en svart med axelband igår... Kände inte för färg...



Nej nu sätter jag igång!!
puss på er!

//Linn

put it in a love song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0