Trevlig kväll med tjejerna

Nu har påtryckningarna från vännerna blivit stora nog för att jag ska börja blogga igen... Har inte riktigt haft tid och ork för att skriva här...
Men som sagt... Vad gör man inte för att göra sina älskade vänner glada...

Igår var en trevlig kväll med tjejorna... Den blev lång... Men roligt hade vi iaf mestadels av tiden...

Jag har varit i Spanien med älskling och hans föräldrar. Underbart är ordet!! 11 dagar av sol, bad och slapp!
Helt fantastiskt var det och jag ville verkligen inte åka hem igen... Och så kommer man hem och vad möts man av??? Regn och moln... Tack... Men det är lugnt nu har jag bett till vädergudarna och beställt hit Spanienväder och det börjar redan spricka upp! Säger vi..

Här kommer ett litet smakprov på bilder därifrån!


Blekfisar första kvällen...

Underbar utsikt från en bergsby

Jag kunde inte vara still som vanligt...




Näst sista kvällen... myyys!

Hade som sagt en supermysig semester i Spanien. Tack kära svärföräldrar!! <3

Nu blir det mer tjejmys och senare ikväll ska jag iväg till Ploy för en riktig Ploy och Linn- kväll! Jag kan lova er att Forever kommer att spelas flitigt...

puss på er!

//Linn

Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0