Efter regn kommer solsken!

Det har varit tungt... Många inlägg som inte blivit publicerade... Vill inte såra men har inte orkat på sistone. Sjukt trött och missnöjd. Med mig.

Men men

Nu får man ta och tagga till inför min egna 25-års fest som blir imorgon kväll!! Helt otroligt roligt ska det bli, nästan alla mina underbara vänner kommer och vi har idag handlat massor för att göra kvällen till perfekt!! Det verkar som att det inte blir nåt vidare väder så det blir nog inomhus och trångt men finns det hjärterum...

Det ska bli jättekul och sedan på söndag är det min riktiga 25-årsdag! Då blir det fika med familjen och älskade mormor och sedan ska vi iväg på ett spännande äventyr jag och älskling. Kanske berättar senare vad det handlar om. På kvällen ska jag tydligen iväg på nån överraskningsgrej med mamma och älskling:):)

Spännande!

Idag har vi städat, tvättat och handlat, HEEELA dagen!! Behövdes!

Ska försöka peppa mig själv nu så jag kan skriva mer här...

Vilka är ni som läser tro??? Kan ni inte skriva hej eller nåt i kommentarsfältet så jag vet..?

puss på er!

//Linn

you´re amazing

Kommentarer
Postat av: Hedvig

läser din blogg varje dag linn! :)

2011-07-29 @ 22:06:39
Postat av: Elona

Hej Linn =)

2011-07-29 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0