Dubbelbio igår...

Jag har ju glömt att berätta att jag var på dubbelbio igår! Först såg jag Hangover 2 med Helena och efter det såg jag Harry Potter med Jessica och Pär <3
Det var faktiskt riktigt kul och jag lyckades hålla mig vaken trots att jag kände mig supertrött innan! Hjälpte väl att båda filmerna var riktigt bra!

Idag har vi varit ute på lunch hos Sara och Toffe... Jättemysigt!

Sedan bar det av för att hämta älskade lillebror och iväg till Vårdsätraviken för ett dopp. Tror det var första doppet i år i Sverige faktiskt... Inte så kallt som jag trodde men det tog ett tag innan jag vågade hoppa i.

Sedan hem och göra pizza som ni redan sett och nu har jag och älsklingen myst framför tvn ett tag.
Imorgon blir det mys med Emma och Benjamin och förhoppningsvis också Johanna och Lucas men vi får se.

Hoppas ni har det underbart ute i sommaren, vi måste passa på att njuta nu medan det är "varmt". Snart kommer vintern igen... suck...
haha okej ska inte överdriva men nästan så.

nu är det dags för sängen men innan dess ska jag ta lite Echinagard för jag känner lite i halsen... Hoppas det bara är tröttheten.
puss på er och sov gott!

//Linn

you are so beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0