Min helg

Helgen har varit riktigt fartfylld och jag känner nu att jag kanske skulle ha tagit igen mig lite mer än vad jag gjorde, men det är ju så kuul att träffa alla och göra allt... Sen får man väl vara trött då...

I fredags träffade jag Ploy ÄÄÄnltligen!!! Hon jag Helena och Hanna åt pizza och gick ut TIDIGT för att slippa kön... Vi kom in och dansade hela kvällen lång. Sedan bar det av mot Birger runt stängning på Värmlands... På BJ blev det ännu mer dans och kvällen slutade med MYCKET ont i fötterna och en stor kebabtallrik var som ingen av oss orkade äta upp...
I lördags tog jag det lugnt och sedan hade jag träning med tjejerna som gick jättebra! De är grymma som vanligt.

På kvällen åkte jag till mamma och åt och drack gott och pratade hela kvällen. Hon är bäst min mamma. Vi är så lika!!

Idag har jag tvättat städat och nu haft träning på kvällen. Det gick väl sådär men hoppas snart att jag är i form och att jag är hel så jag kan träna fullt ut på alla träningar!!! Längtar efter att få träna på riktigt. Armbågen har förhoppningsvis läkt snart.

Imorgon blir det min mega-måndag som alltid. Jobb 8-17, träning med tjejerna 17-19 och träning själv 19-22. Sedan ska jag äntligen få vara i min älsklings armar igen. Han kommer hem imorgon från Värmland. SOM jag har saknat honom... Vår lägenhet är lite för stor för att vara själv i tycker jag...

Nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen!! puss på er alla!!

//Linn

i´m gonna do this my way, starting today...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0