Fredag!

My favourite day of the week!!
Har flytt vardagsrummet med grabbarna... Eller okej en grabb som är här från Värmland men han är ju så besvärlig så det känns som tio stycken;)...  Pär och Tobias sitter alltså och asgarvar till nån dålig film i soffan...

Idag var första dagen på länge som jag vaknade utan huvudvärk så bara det gjorde mig peppad för en dag på jobbet:) Dagen blev bra faktiskt!
Sedan fick jag äntligen träffa min underbara Ploy <3 saknar henne så mkt när vi inte hinner ses! Vi kollade på lite klänningar till henne som hon ska ha på ett bröllop i Thailand... Svårt till en början men gamla H&M kan man alltid lita på. Hon var jättefin i alla som hon hängde undan så imorn när du ska bestämma dig gumman så kommer du bli nöjd vilken det än blir!

Imorgon bär det av mot Värmlands skogar:) Ska hälsa på Pärs föräldrar med mammsen!! Ska bli mysigt. Man blir så himlans avslappnad där... Behöver jag... Ibland undrar jag hur mkt ett huvud kan hålla inom sig innan det exploderar... haha det kanske är det som mitt har gjort de senaste två veckorna iof... 2 klasser, dubbelt av allt, orättvisor och frustration, träningar, tjejernas träningar och allt annat... Men tur att man har världens bästa pojkvän som låter mig vara trött, gör mackor och står med i dörren när jag bara hinner hem och byter om, som tröstar och som lämnar ifred när jag måste vara det... herregud vad han får stå ut med...
Jag älskar dig.

Träningarna ja... inte vart så taggad nu på senaste men i måndags!!! Då körde jag mitt första riktiga redskapspass sedan min armbåge krashade... Det var helt underbart!! Skruvarna på trampetten kändes nästan för bra för att vara sanna och det var skönt att känna att trampolinen gett resultat för jag har faktiskt kämpat med dem där eftersom det typ är det som jag kunnat köra. Så nu ska jag bara köra på med min styrka och min privat coach och underbara söta Sofie så kommer jag förhoppningsvis klara att komma tillbaka efter allt... Fy vad det är tråkigt att vara skadad!!  men somsagt!! Tillbaka ska jag!

Nej nu blir det snart sängen... Nu när man jobbar så orkar man inte va uppe länge ska jag säga er... men snart så kommer jag in i detta också ska ni se så då orkar jag mer... hoppas jag...

puss på er!

//Linn

Te amo


Kommentarer
Postat av: Helena

Nu tycker jag att det är väldigt dålig uppdatering här på bloggen.. har vart in hur många dagar som helst och hoppats på att det ska stå något nytt spännande.. men icke! Så snart får du lägga upp några fina bilder eller skriva ihop nått skojigt :)

puss på dig vännen. ses imorgon!

2010-10-07 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0