1000 flyttlådor senare

Förlåt mig (Emma M, min enda läsare) att uppdateringen inte funnits här på bloggen. Jag har flyttat ihop med min kärlek och första tide levde vi bland lådor, sopsäckar och möbler på fel ställen så jag hittade typ inte datorn... haha nej då men det är mycket nu!

Vår lägenhet börjar äntligen ta form. Igår var vi på ikea o handlade för massa pengar och köpte massa fint! Mitt sminkbord blev helt underbart! Win-win situation eftersom Pär inte vill ha allt smink och alla mina smycken framme:) Blev sååå fint! ska sätta in kort sen tänkte jag! Vi köpte också en byå till vårt sovrum. Det luktar nytt och gott här hemma...

hemma...


Nu väntar jag på att pär ska komma hem från affären, vi ska äta dagen-efter-våfflor:) Sen blir det till att sätta igång igen med mer sortering, slängande och fixande:) älskar´t!!

puss på er!

//Linn

thanks for loving me, cause you´re doing it perfectly

Kommentarer
Postat av: Emma M

hahahaha YES äntligen en ursäkt, du kanske har märkt att blogg-statistiken har varit ganska normal ändå? eftersom jag gått in och extrakollat typ varje dag! tihi, puss och du... ÖVERSLAG VOLT :)

2010-06-08 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0