Perfect sunday...

Jag gillar när söndagar blir dagar när man gör mycket!! Ibland har mina söndagar en tendens att liksom bli dagar som väntar på att bli måndagar... Men iof är jag ledig en vecka till så det kanske har med det att göra...

Idag var iaf en perfekt söndag... Vaknade och upptäckte som vanligt att pär inte låg kvar i sängen... Himla morgonpigga människa... han låg istället framför frysen som hade börjat att avfrosta sig själv... Det vill säga någon av oss (inte jag...tror jag...eller kanske då...) hade glömt att stänga dörren...


Sedan bar det av till Ulva kvarn och Backluckeloppisen där:) Det var jättemysigt och skönt väder att gå där... Vi hittade massor med pocketböcker för 1-5 kr och ett fia-spel för 5 kr:)

Sedan skjutsade jag hem Pär och åkte vidare ut till Johanna och Anton:) och söta Lucas förstås. Först blev han förskräckt när han såg mig men i slutet verkade han tycka bättre om mig...haha sötnos...
Satt och fikade pratade hos Johanna och tänkte inte på att svenska solen tar nästan lika mkt som i Tunisien... Så det blev en snygg bränna efter min tröja... snyggt Linn!

Åkte hem och åt middag med älsklingen framför Biggest loser som vi är alldeles för fast i...Sedan blev jag så taggad så jag sa till pär att vi skulle ut o springa. Han var på han med så vi tog en tur på 30 min vid gamla uppsala högar... Ni som känner mig vet att jag hatar att springa så jag är något stolt efter den prestationen...
Efter löpturen kunde jag nästan sträcka ut min arm också vilket var skönt eftersom jag inte kunnat fått den rak på tre veckor...

Nej nu blir det mer Biggest loser med min söt.
Min duktiga pojkvän...fixar o donar... man blir ju alldeles bortskämd...

Te amo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0