Mys-måndag, Topp-tisdag och o-sova-onsdag

Måndagen blev det en riktig mys-måndag:) Började dagen med kramar som vanligt:)
Sen begav jag mig iväg till Luthagens livs för att bli hämtad av Johanna som körde oss till Emma och Bennys nya hus ute i Åkerby by:) Såå himla fint alltså!! Emma har inrett med vitt överallt, med detaljer av ljusrosa. Lite sådär lantligt härligt :) Hon fick en hjärt-blomma i rosa kruka av mig så det passade ju bra. Emma hade gjort otroligt goda scones, croissanteroch härliga pålägg. Till efterrätt fick vi chokladmousse och goda rulltårtor med grädde och jordgubbar.

Efter Emma åkte jag hem, handlade och sedan satte jag igång med stor-bestyren här hemma:) Jag bakad, tvättade, städade och sorterade samtidigt:) Underbart! Sen blev det till att stryka lite framför so u think u can dance. De är helt otroliga!!!!!
Tisdagen igår blev en riktig topp dag!! Pär åkte och jobbade tidigt och jag mötte Emma och Benjamin på stan. Sååå söööt unge! <3 Kebab och shopping, kan inte bli mycket bättre än så... Sen när de skulle hem gick jag och kollade på mobil... Såå sugen var jag men ville att Pär skulle vara med och titta... Kan ju inte så mkt om sånt där...
Så jag åkte hem och mötte upp Pär, vi tog en spingrunda och det var seeegt i benen!! Men ändå var vi bara lite långsammare än i söndags så det kändes skönt. Har svårt att få bort alla negativa tankar i mitt huvud när jag springer. Får jobba på det:)
Sen hem o svettas klart och sedan duscha. För att sedan springa iväg igen för vi höll på att missa bussen ner till stan... haha... Tog en sväng på stan, träffade massa roligt folk som vi inte sett på länge och sedan bar det av till mobilaffären en gång till. Denna gång efter en överläggning med Mr expert på mobiler och sånt:)
En xperia x10 mini pro blev det och jag är jättenöjd!!
Vi firade detta med att gå o äta på Taket på V-dala nation. Vi beställde massor med mat... haha... och vi fick in allt samtidigt så det var bara att äta både förrätt och varmrätt på en gång:) Gott var det iaf! Samtidigt spelade vi Maxiyatzy:)
Sedan blev det en kort kväll med Pär, och min nya mobil såklart och sedan satt jag och kollade på tv ganska länge innan jag kunde somna. Trodde jag.Kunde verkligen inte sova inatt!! jag var ortfarande vaken när Pär gick upp till jobbet runt 4.15. Kul... Så jag tog en odentlig sovmorgon nästan till 11 innan jag gick upp.

Nu ska jag snart göra nån lunch hade jag tänkt och sen blir det till att fixa här hemma.

Hoppas ni får en underbar onsdag!!
puss på er!
//Linn
Te amo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0