23 i en timme till

imorgon smäller det:) Då är det min favoritdag på hela året... nästan... eller jo fan det är det:)
Jag älskar att fylla år!! Ska bli så himlans kul... framförallt för att vi sak ha bästa festen på kvällen:)

Dagen kommer att innehålla sminkning på FACE med Fia, lunch på East, mys med Pär och sedan förberedelser för festen och sedan kommer alla mina underbara vänner (nästan) hem till oss och partar gärnet:)

Ska bli så himlans kul!!

Idag hade jag världens mysigaste dag! Eller ja jobbet var väl inte mysigt eftersom man vettas som en gris när man bär tunga skor och kryper på golvet och städar efter folk...
Men sen... sen blev det udnerbart. ÄNTLIGEN fick jag träffa min underbara syster... hon betyder verkligen allt för mig jag skulle inte kunna leva utan henne och jag har ingen aning om hur jag klarade mig innan vi träffades... Hon är iaf nu för alltid i mitt liv och jag älskar henne som en syster... Blir lunch och sminkning imorn med henne och det blir underbart!

Nu måste jag fortsätta städa:)

puss på er!
//Linn

I´ll return the favor

Kommentarer
Postat av: Fia

<3 Tack syster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-01 @ 19:34:13
Postat av: Fia

<3 Tack detsamma syster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-01 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0