Seg idag, vill inte bli sjuk nu!!

Vaknade med grym kramp i magen och ont i halsen. Har bara tagit det lugnt och legat i sängen hitills och försöker nu göra något av min dag även om jag ska ta det lugnt och bara ladda inför imorgon tänkte jag. Spännande med ett nytt jobb, även om det inte är helt nytt eftersom jag har vikarierat mycket på skolan tidigare, men då har man ju inte samma ansvar som jag faktiskt kommer ha imorgon och tre månader framöver. Men hoppas på att det går bra!

Tänkte försöka slänga allt det som jag sorterat ut hitills men får nog vänta tills Pär kommer för det är en del och det väger en HEL del!! Har sorterat ut lite mer i badrummet också:) Så skönt att bli av med saker!!

Igår var en fin kväll med min älskling... Mys och Project Runway:)

Nej nu tar jag tag i dagen.

puss på er!
//Linn

higher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0