ojj ojj ojj

att ni fortsätter att kolla in min blogg fast jag inte skriver... stackars er vad dålig jag har varit!! inte mått så bra så jag har fått ge allt för att orka jobba heltid hela januari. Plus träningarna...

Men nu har jag börjat på halvtid så det är jätteskönt! Hinner liksom med mig själv lite... lite iaf... har väl inte riktigt kommit tillbaka dit där jag kan planera massor utan att känna press, blir så när jag mår riktigt dåligt att jag liksom inte orkar planera... kan inte lova nåt... vill bara sova. Men i helgen är det iaf fullt med planer så det ska bli kul! Pär åker till Värmland så jag partar järnet... haha nejdå men det ska bli kul! Fredagen är planerad med Fia o Eva-lena, bag in box och god mat hos mig:)Lördagen ska vi till Jessicas nya lägenhet i sthlm och sedan ut o shaka järnet:) Ska bli skitkul o självklart ska jag ha min super heta svarta klänning på mig!! Längtar...


Idag hade jag också mina tjejer som jag har sagt ifrån mig egentligen. De behövde hjälp med friståendet och det är ju inte lätt o nu är det bara 4 träningar kvar till tävling så jag funderar på om jag ska ställa upp. Vill ju alltid göra det bästa för mina tjejer men glömmer ibland bort att tänka på att jag kanske inte är superwoman...
Men Det är bara 4 träningar som jag behöver vara där så jag kanske får bita ihop. Idag gick det inte bra på min egen träning efter den för att jag var så himla trött och inte hunnit äta så bra under dagen så jag hopas att det inte förstör för mig själv liksom...

Imorgon är iaf en helt ledig dag... ska bli underbart! Jag ska städa här hemma o förbereda för finbesöket på fredag. Sedan ska jag hämta ut ett paket från h&m, (fråga mig inte vad jag har beställt!) och sen kanske det blir en sväng ner på stan så har ni vägarna förbi får ni gärna höra av er!
Sedan ska jag fixa en hel lista med saker som måste bara göras som man inte hinner när man jobbar typ boka tandläkartid och sånt där som man gärna skjuter upp..


Nej nu ska jag nog ta o förbereda mig för sängen...
Sov så gott allahoppa!!

//Linn

battlefield...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0