Flytt igår.

Hjälpte mamma att flytta igår. Gick jättesnabbt och smidigt men inte utan komplikationer men så är det väl när man spänner sig inför nåt osv osv. Mamma mår bra nu iaf det är det som är viktigt. <3 älskar min mamma.

Mammas lägenhet är otroligt fin och väldigt varm och välkomnande!! Så glad för hennes skull samtidigt som jag lider inombords för pappa men jag hoppas att det blir bra. Så dubbelt hela tiden.

Idag hade jag tänkt att ha en riktig Linn-dag för jag kände att jag behövde det och bara få ta det lugnt och tvätta behövdes det också göra! Men så ringer Fia och frågar om vi inte kan hänga och det vill jag ju såklart hellre!! Så nu ska hon komma hit så ska vi åka till Gränby och Ikea tror jag:) Lunch på Ikea är verkligen inte fel en söndag som denna.

Ikväll är det träning och jag hoppas att jag kan vara med lite grann iaf, min förkylning har kommit tillbaka, trots att jag fått antibiotika för den och astman så jag är riktigt trött på det här nu! man blir ju så trött av att inte kunna andas...

imorse väcktes jag också av ett samtal från Kina!! <3 helt underbart att höra hans röst igen, vi hördes inte på hela dagen igår och det kändes verkligen ovant att gå och lägga sig utan att ha sagt god natt. Är så lycklig över att vi ska flytta ihop och jag känner verkligen att det är rätt. Som många av er vet så är jag rätt velig när det kommer till beslut så jag är riktigt glad att detta känns så rätt iaf!!

Nej nu ska jag städa upp lite här och sen sminka mig innan sis kommer.

puss på er!

//Linn

the way you make me feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0