Ett litet steg för människan, ett STORT steg för Linn och Pär...

Idag gjorde jag det... Idag sa jag upp min lägenhet. Idag är första dagen på vårt liv tillsammans... Spännande och underbart. 1 juni är det du och jag i VÅR lägenhet älskling...

Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig...

Är lycklig idag önskar att alla mina vänner fick vara det.
Jag älskar dig H... Du är underbar.

Ska iväg till jobbet nu. Astman är lite lättare och antagligen på grund av mina multipla mediciner jag går på just nu. TRE astma mediciner tar jag dagligen plus att jag äter antibiotika... men snart sörrni, snart är jag mitt gamla jag igen!


Har också blivit tillfrågad och nu tackat ja till att gå med i styrelsen i Upplands gymnastikförbund som ledamot:) Riktigt kul ska det bli. Brinner ju för gymnastiken så det blir kul att få vara med lite mer...

Mycket som händer men nu är det iaf positiva saker.
Det andra går också bra, men det kommer bli jobbigare när nästa steg tas...

puss på er

//Linn

free fallin´



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, grattis! Vart ska ni bo?

2010-02-25 @ 11:57:59
Postat av: Sara

Det anonyma inlägget är från mig, jag glömde visst att skriva namn

2010-02-26 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0