FÖÖÖRKYYYYLD!!

Attans bananer... Skulle ju inte bli förkyld... Men jobbar man som lärare så gör man tydligen... Dessutom har ju jag två klasser den här terminen och det betyder dubbla bakterier så att jag trodde att jag skulle kunna komma undan var väl idiotiskt egentligen...

Idag har jag legat och vilat mycket men vi tog faktiskt en tur till sista bakluckeloppisen på Ulva. Fia och Oscar hängde med, riktigt mysigt att träffa dem även om Fia och jag var ungefär lika pigga om inte hon var snäppet vassare...

Hem och ligga i soffan igen efteråt och sedan bar det av mot träningen. Och JA jag satt bredvid... iaf nästan hela träningen.. Men gjorde inget ansträngande direkt.

Nu blir det tidig läggning och hoppas på att kunna gå till jobbet imorn.

God natt alla!!

//Linn

so sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0