Värmlandsnytt

Här i Värmland har vi det bra som vanligt!! God mat och trevligt sällskap hela tia!!
I lördags fyllde ju Pär år så det blev frukost på sängen med paket och varm choklad och vispgrädde:)
Av mig fick Pär ett fotoalbum med bilder från alla våra resor, träningsbyxor, småkrukor i betong som han tyckte om och en bok som heter "Du och jag" som både han och jag ska dylla i. Jag har redan fyllt i men Pär ska... någon gång... hoppas jag...haha inte lika kul tyckte han det var om man säger så...
Men tror han blev glad för mina presenter och tur var väl det för SOM jag har slitit mellan hostningarna...

På kvällen blev det utgång med Pärs kompisar i Karlstad. Jättekul och trevigt var det på förfesten!! Gänget är för roliga... Det var alldeles för mycket folk i köer på alla uteställen så vi hamnade på en jättemysig bar istället. Sedan blev det kebab innan vi åkte hem. En mycket trevlig kväll med mycket skratt som vanligt här i Värmland!

Annars har vi varit på promenader, eldat, spelat kort och yatzy och bara haft det mysigt:)

Nu sitter jag på sj´s hemsida och försöker skaffa biljetter hem imorgon.. går sådär.. Som ni kanske vet är min historik med sj inte så hemskt trevlig så nu vill jag bara hitta biljetterna... men nej nej det ska krångla såklart!!

puss på er allihopa, vad söta ni är som tittar in här fast ni vet att jag r borta! Ska bättra uppdateringen när jag kommer hem!

p.s jag vill ut o dansa snaaart!! vilka är på??

i leave my head and my heart on the dancefloor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0