Snart draaar vi!!!

Jag och mina underbara tränarkollegor och UNDERBARAAA tjejer ska iväg o tävla. Vi ska inte så långt denna gång, bara till Järfälla, Stockholm. Så det är skönt, inte så lång resa.
Jag är taggad som bara den och jag är så stolt över mina tjejer!! Vårt första mål är att ta oss till söndagens final, även fast vi vann förra året. Man vet aldrig vilka lag man tävlar mot så vi får bara göra vårt bästa..

Jag har dessutom köpt en överraskning till dem som ska bli superkul att ge!!!

Jag har som vanligt problem med packningen. Jag tar alltid med mig för mycket.. Men men jag får la sätta mig på resväskan som vanligt:) Snart kommer också mamma och fikar lite innan hon skjutsar mig så det är skönt. Slippa släpa väskan hela väskan till fyrishov!

Veckan på jobbet har gått bra. Faktiskt.
Så jag ska bara fortsätta göra mitt bästa så tror jag det blir bra. Har fått mycket beröm och det är kul!

Förlåt alla för att jag varit så dålig på att uppdatera men det är ju så mycket att göra i en ny klass!

För övrigt tyckte jag det var väldigt skönt att det inte snöade idag... Vad var det för dålig idé liksom??? Inte okej.

Min Lisa har äntligen tagit sig igenom askmolnet och kommit hem vilket är ett mycket glädjande besked!! Saknat.


Nu kommer mamma med jordgubbar!!

puss på er!
Håll tummarna!!

//Linn

sweet dreams are made of this
(U1 nu kör vi!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0