Imorgon börjar nya jobbet:)

Spännande!! imorgon börjar jag jobba heltid igen, denna gång hela terminen fram till sommarlovet i en femma. Ska bli kul men svårt att ändra sina vanor att gå upp tidigt och hinna/orka till alla träningar och så... Men man får väl ge det en vecka eller så och så är man kanske van sen... hoppas iaf!

Jag ska försöka gå o lägga mig snart så jag får så mycket sömn som möjligt, ska ta bussen 7.00 imorgon så det blir uppstigning vid 6.00. Tur att Pär börjar jobba kl 6.00 så att jag inte kan klaga så mycket...

Idag har jag slappat hos Pär hela dagen och sen haft träning, vilket blev riktigt kul på slutet! Våruppvisningen blir nog bra!!!

nej nu ska jag packa inför imorgon!

puss på er!

//Linn

beat it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0