Skön dag idag... Men ångest inför imorgon...

Idag har jag verkligen bara slappat... förutom att jag hade träning med mina tjejer 3 timmar mitt på dagen... bryter lite av liksom då så man hinner inte så mycket före och efter... kände att jag behövde ledigt från plugget så får jag verkligen ta tag i det imorgon...
Ska skicka in det innan 00.00 så det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att jag överhuvudtaget svarar på rätt frågor...

Tjejerna var jätteduktiga idag!! Vilka kämpar jag tränar alltså... De kommer bli så jääkla bra!!! De äger redan nu... är så kul att träna en grupp tjejer som vill så mycket som dem...Då är det värt det..

Nu har jag lagat tacos och ätit och dessutom skämt bort mig lite med godis... vissa perioder i månaden får man verkligen skämma bort sig med choklad och annat gott!
tacos är en sån "fin" maträtt:)haha alltså färgglad och så menar jag...

nam nam!!

Nu ska jag skriva ett inlägg om Värmland tror jag... får se om det hinner bli klart ikväll eller inte...

river flows in you...

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Tacos och godis får man äta när som helst om du frågar mig...haha!

2009-09-27 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0