Lite från min scrappande sida...

hihi... Här är resultatet av mitt och Pärs mammas pysslande under Värmlands helgen:) Är inte direkt perfekt men jag tycker de blev fina! Är ju våra första så de kommer bara att bli bättre!!!

Hon hade skrivit ut jättefina bilder som togs på oss i sommar:)<3
Den här gjorde jag... Beskriver verkligen mitt tillstånd när jag är med min underbara Pär...


Den här fina gjorde Pärs mamma till oss... på den vita lilla lappen står det skratt och lycka...


Den här gjorde vi tillsammans, den blev väl helt okej??

Är ganska nöjd... Nu ska jag sätta igång med fler projekt, har ju lite saker i huvudet som jag vill göra ska bli jättespännande!!!:):)

vad tycker ni om mina skapelser?
puss på er

up in the blue


Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Du är så duktig, det ser verkligen jättefint ut!

2009-09-27 @ 21:09:20
Postat av: Anna Fredriksson

Duktiga du, det ser jättefint ut!

2009-09-27 @ 21:10:49
Postat av: Anna Fredriksson

Jättefint! Du är så duktig!

2009-09-27 @ 21:11:46
Postat av: Helena

Superfint :)

2009-09-28 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0