Inte gjort ett skit men tiden går ändå...

jag har suttit här heeela dagen... eller iaf sen klockan 11 typ och jag har inte alls fått mycket gjort. Skulle plugga massor men det fanns så mycket annat som jag har ägnat mig åt... tittat på massa roliga bloggar, fixat med adresslistor till mina grupper, pratat med Lisa på telefon och funderat på om vi ska flytta till en trea i salabacke som jag hittat på Uppsalahem:):):):)
Jag hoppas på att inte plugga nästa termin och då måste jag ju flytta ur min lilla skolåda med underbart läge och då vill jag flytta till nåt större och då vill jag så gärna bo med någon jag tycker om och det gör jag ju minst sagt med min underbara babe Lisa<3

Men men än så länge är det bara tankar men ganska seriösa ändå, eller hur Lisis?
Hon har iaf börjat på gymnastiken igen och bara det är ju helt underbart!!

Nej ni ser hur lätt det är för mig att bara koppla bort de där tankarna på alla måsten till plugg o göra massa annat...
Men men kanske ska försöka seriöst nu sen sista timmen innan jag måste ta bussen till mina söta tjejer i Gottsunda:)Idag blire hårdträning, har massor planerat för dem... De är så duktiga!

Nej men puss på er, och kommentera nu nåt kul så jag blir lite pepp!!!

you belong with me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0