Idag blev en lång dag...

fast jag hade tänkt att jag skulle ta det lugnt... Skulle bara jobba 9-13 o sen gå hem, städa, plugga o sen åka åp föräldramöte och sen träna själv.
Så blev det inte...

Fick jobba 9-17 och sedan superstressa o köpa en färdigrätt och slänga i mig o sen till föräldramötet och sen träna själv... träningen gick inte alls bra som ni förstår... förlåt alla på träningen om jag drog ner stämningen men jag är såååå trött..... o blir trött på mig själv... hoppas det går bättre på torsdag när vi har samträning med killarna annars skäms jag...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen...

puss på er

forever...

Kommentarer
Postat av: bella

va kul. Då tränar vi samtidigt.. för första gången i världshistorien :)

2009-09-29 @ 14:32:40
Postat av: jessica

Ajaj aldrig roligt att stressa.. Men samla nu nya krafter till torsdag så ses vi på mötet imorgon. Puss puss!

2009-09-29 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0