HELT SLUT!!

Alltså jag är ledsen... att jag inte har skrivit alltså... måste bli bättring men jag har haft helt sjukt mycket att göra!! Jag har jobbat två veckor heltid, alltså 8-17 plus att jag pluggar ju på distans på helfart plus alla mina tjejers träningar plus mina egna... Tiden går ju liksom inte ihop då...

Idag har jag först tränat tjejer från Tiunda som jag har två gånger i veckan... sedan stressade jag till en skola där jag vickar och kom hem för tio minuter sen. Nu är det seminarium som gäller... på internet!!
Jag kan knappt hålla ögonen öppna och samtidigt är jag livrädd för vad som komma skall. Förra veckan vi hade den här läraren sa han i våra hörlurar att han varit snäll under detta seminarium och att nästa gång får vi räkna med att vi får mer personliga frågor som vi ska svara på i våra headset. Är ju skitläskigt!!!! Men men jag ska göra mitt bästa...

Nu ska jag logga in på seminariet men jag försöker skriva mer ikväll!

puss på er!

all on you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0