glömde tvätten i tvättmaskinen...

så nu är de inlåsta... jävla skit... kommer ju lukta apa imorn!! Men men det blir väl till att tvätta igen då imorn bitti:(

såg precis att det är fler lag som anmält sig till tävlingen som vi vill åka på med våra "små"tjejer:) Detta betyder nog att vi får åka till Umeå med dem:):):):) De är verkligen värda det!! De är så duktiga, peppar varandra, har väärldens bästa träningsmoral och de bara äger!!! stolt tränare!

idag har jag insett varför äldre människor använder så roliga uttryck,
när jag vaknade från min powernap på 20 minuter idag använde jag mig av diverse uttryck som jag skrattade åt mig själv för att jag använde;

hu´jedamig

gudarsskymning

nu ska ja sova... med min älskling:) o imorn åker vi till Värmland:) puss på er

love story


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0