För trött för att plugga...

... och för trött för att sova... eller liksom jag orkar inte gå o lägga mig än... Har haft mycket att tänka på idag... Stackars Annica har funnits i mina tankar hela dagen och det har verkligen varit en utmaning att plugga och försöka få saker gjorda... Men jag kämpade på.
Sedan hade jag tjejerna i Gottsunda och sen direkt till ett möte i c-hallen. Som skulle gå på några timmar hade det sagts men som var klart efter 25 minuter... haha...

Så jag åkte hem och nu har jag ätit lite, och sett lite på tv och mest hängt här vid datorn...
Imorgon har jag en fullspäckad dag, jag ska upp vid 7.15, träna tiundatjejerna vid 8, efter det ska jag till läkaren för att kolla blodtrycket och diskutera mina mediciner, sedan hem och plugga och äta och plugga och sedan ska jag äntligen få träffa Anna och hennes lilla Emil som bara är några dagar gammal!!!<3<3<3
Sedan ska jag hem igen för att ha ett seminarium på internet och sedan är det bara att ladda för träning...
Första samträningen med killarna inför vår tävling den 11 oktober i Västerås... intressant minst sagt.
Nu ska jag försöka varva ner för att sedan sova, får se hur det går...

puss på er!!

you gotta live your life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0