SUCK!

varför kan det inte få gå bra en enda träning för mig nu för tin?? suck suck suck säger jag bara...

Ska tävla på massa svåra saker och då låser det sig för mig. Idag sträckte jag mig dessutom för att lägga till på det j*liga... men men på´t igen på onsdag och torsdag... who´s with me??;)

Idag fick jag iaf ganska mkt gjort. Mös med sjuklingen Pär, lämnade in och hämtade cykeln, låna om massa litteratur till mina kurser, träffa sötaste vännerna på stan och shoppa presenter... tihi!

så jag får väl tänka på det roliga idag istället..

nu ska jag duscha och försöka ställa in mig på att de kommer ringa imorgon och vilja att jag jobbar. Hoppas jag inte svarar nej sovandes... haha

puss på er där ute

there are no boundries...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sluta tänk så mycket vännen. Lita på din förmånga obara gör;) Vilka vackra visdomsord jag kom med nu va:P Jag önskar med att jag kunde ha sånna dagar som du o bara göra det som jag känner för. (Även om det är några måsten så kan man ju bestämma när man gör dom:P) Jag har på mig dina örhängen idag. De glittrar guldigt o fint:) Puss på dig min si´s!

2009-10-06 @ 07:39:09
URL: http://sofeija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sluta tänk så mycket vännen. Lita på din förmånga obara gör;) Vilka vackra visdomsord jag kom med nu va:P Jag önskar med att jag kunde ha sånna dagar som du o bara göra det som jag känner för. (Även om det är några måsten så kan man ju bestämma när man gör dom:P) Jag har på mig dina örhängen idag. De glittrar guldigt o fint:) Puss på dig min si´s!

2009-10-06 @ 07:41:37
URL: http://sofeija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sluta tänk så mycket vännen. Lita på din förmånga obara gör;) Vilka vackra visdomsord jag kom med nu va:P Jag önskar med att jag kunde ha sånna dagar som du o bara göra det som jag känner för. (Även om det är några måsten så kan man ju bestämma när man gör dom:P) Jag har på mig dina örhängen idag. De glittrar guldigt o fint:) Puss på dig min si´s!

2009-10-06 @ 07:42:54
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0