Seminarium på internet

...igen... Det går riktigt bra idag faktiskt! Jag var lite nervös innan för jag hade inte läst på så väl men vi fick diskutera i smågrupper idag och det var jättebra för då kunde man mer diskutera och vågade liksom prata mer. Skönt!
Snart är det slut, som vanligt gör jag massa saker samtidigt. Även fast jag har varit aktiv i seminariet har jag hunnit stryka en duk, skriva inlägg här, fixa lite med mail osv. Jag gör verkligen sällan en sak i taget. Jag vill helst göra allt på en gång... haha. Det tokigaste jag har gjort på länge var när jag borstade håret och jag skulle spola på toaletten. Istället för att borsta klart först och sedan spola så var min instinktiva tanke att kasta upp foten och försöka pilla ner spol-knappen samtidigt som jag borstade.haha knäppis är jag ja vet..

Idag ska jag och min köra mamma äta middag tillsammans, ska bli jättemysigt! Hon kommer hit nu efter kl 5 och då blir det min nyinlärda panerade torsk med champinjonsås och ris. Mamma äter ju GI kost så hon får sallad till. Hon är så himlans duktig, hon har gått ner 14 kilo!!!!! Helt sjukt!

Senare idag är det träning som sagt, samträning med killarna,... skitläskigt. Hoppas verkligen att det går bättre än i måndags för då var jag bara så trött så att jag bara satt och stirrade...mina söta lagkamrater lisa och julia försökte peppa mig och det var verkligen supersnällt! Blir så glad när folk bryr sig om att man inte mår bra... För det gör alltid jag... hoppas och tror jag iaf!

Imorgon ska jag jobba 11.30-16.30, sköna tider måste jag säga. Sedan blir det träning med mina gullungar!! Tävling i Umeå den 20-22 november så vi kämpar på!

Sedan ska jag hem och vill då ha myskväll, tänkte höra med tjejerna ikvl och sen mitt i natten ska jag upp o hämta pär och ploy:) De har varit borta med skolan sen i söndags och det ska bli såå skönt att få hem båda två igen! Och skönt att få sova tryggt med en av dem igen:)

Nej men nu ere snart dags att sluta och sätta igång med matlagningen, det måste ju bli bra för mamma.
Jag har också möblerat tillbaka rummet... sängen stod ju för elementet förut och nu börjar det bli kallt så då måste värmen fram!!

puss på er mina kära änglar!

ta vara på idag och varann!
//Linn

river flows in you....--------lyssna på den här låten och njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0