Plugg en fredagskväll...

inte okej... men jag hade missat en uppgift som vi måste skriva in på hemsidan innan veckan är slut, dvs innan kl 00. Men men det ska nog gå bra!
Är väldigt positiv idag eftersom jag äntligen ska få träffa min älskling ikväll!! eller inatt snarare... De kör ju hem från Malmö nu eller nåt så det dröjer ju ett tag om man säger så... Tror att min älskling kör också så jag vågar inte riktigt ringa o höra när exakt de kommer. Tycker det är jättejobbigt när folk som jag älskar och står nära är ute och kör längre sträckor. Får alltid för mig att det ska hända något... men jag har sagt åt honom att e ska köra försiktigt så det går nog bra... Längtar iaf!
Och imorn är det träning igen med tjejerna, dagens träning gick bra de kämpar så jäkla bra om man får säga så. Jag o Pontus körde mördarstyrka med dem så vi får se om de har träningsvärk imorn.

Men hörrni får jag alltså inga kommentarer?? Det är väl inte snällt när jag nu skriver tom flera inlägg om dagen!!

Ska försöka plugga nu så får vi höras senare!

puss
//Linn

what we gonna have, dessert or disaster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0