Min första dag som riktig lärare:)

Var det idag:):) Dagen startade tidigt... redan 06.00 ringde klockan och efter gårdagens tävlingar hela dagen med en grym förkylning var jag väl inte piggelin direkt men lagom iaf!! Jag är ju sjukt morgontrött egentligen så bara att jag gick upp direkt förvånade mig själv:)
Kom till skolan och kände redan hur jag trivs:) Är en sån mysig skola med så bra barn och lärare och i och med att jag gått där själv, och typ haft hälften av lärarna så är man liksom lite hemma...
Hade tre lektioner och barnen var jättegulliga och duktiga hela dagen:) De fick svara på mitt brev och jag fick jättesöta brev så jag snabbare lär känna dem...

Sedan åkte jag hem, åt lunch och tog en behövlig powernap. Man orkar inte mkt när man är sjukling...

Sedan har jag haft kulkväll med mina underbara gymnaster<3 De är så söta! Och talangfulla på alla sätt och vis!!<3

Ajuste, tävlingen igår... Gick jättebra!!! Lag 1 som inte var vi, ägde sina varv, de körde verkligen skitbra! Så jävla stabila! De vann hela skiten! Och vi var inte långt efter! Vi kom tvåa och jag var så himlans nöjd med min tävling! Länge sen jag var det! Trots att jag var sjuk liksom så ställde jag min helskruv, en och en halvskruv och körde två andra var som också gick bra... Skönt inför den stora tävlingen i november.


kommer bättre bilder...

Nu ska jag gå o gosa lite med Pär tror jag:)
Imorgon ska det bli massor gjort och framförallt ojbba på att bli frisk eftersom jag på onsdag ska ha ute dag med min klass hela dagen... inte kul o va förkyld då inte!

puss på er allihopa!!
//Linn

sometimes i feel like put my hands up in the air... i know i can count on you...

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul det är att läsa din blogg. ....och kort på blommorna du fick av mig!! Puss bästa flickan i hela världen!

2009-10-14 @ 13:01:35
Postat av: mamma

Hej!

Va kul att läsa din blogg... och vilket fint kort på blommorna! puss på dig min bästa flicka i hela väääärlden! // mamma

2009-10-14 @ 13:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0