Lisa jag har en deal...

Lisa... du jag o sushin... på fredag, vad sägs om det? Sen en till grej. Tänkte att du kunde hjälpa mig göra om min header o så på min blogg??? vore såå kuul om den blev lite hippare... och det blir den bara du nuddar vid den känner jag på mig...

Idag har jag varit på jobbet och planerat massor... Kopiatorn är en lärares bästa vän... den och lektion.se :)
Och så är det tur att man har så gulliga medarbetare!! Idag var det flera stycken som frågade hur det går, om jag behöver hjälp osv. Skönt att känna sig välkommen:)

Sedan åkte jag hem och gissa vad... Pluggade så klart! Fy fan va skönt det ska bli imorn kväll när jag har lämnat in och liksom inte kan göra mer... Ska sitta hela dagen imorn och finputsa men är liksom typ klar med alla frågor. Ska lägga till litteratur på några frågor bara...

Har också haft träning idag såklart:) Den gick helt okej även fast jag var sjukt mycket tröttare än i måndags så det var bra ändå... Fick beröm av tränarna och det är ju alltid skönt! Inte konstigt att jag är trött, inte sovit på tre nätter och idag är första dagen på den här veckan som jag inte haft huvudvärk hela dagen...
Tor jag är mer stressad än vad jag vet själv liksom...

Som sagt imorgon blir det plugg heeela dagen, tvätta o städa samtidigt och sen på kvällen är det FAME med mamma emil joel och pär... Såg precis nu att det plus jag faktiskt blir fem personer... kul att ja boka biljetter till fyra... haha är nog lite trött. Får boka igen...

Nej men hörrni nu skajag försöka sova. Har ingen snarkande pojkvän i sängen inatt, men det är mest tråkigt, älskar att sova brevid min älskling...

puss på er mina sötingar!
//Linn
Nu var det länge sen ni kommenterade, så länge det inte är samma person som går in o kollar 25 gånger så vill ja ha fler än en kommentar idag:) Lite uppiggning tack:)

i got a feeling

Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppas allt är bra bara. Kram

2009-10-29 @ 07:47:35
Postat av: Lisa

sluta plåga mig med ordet :( hahaha

skriv köttfärs istället för då blir jag inte lika sugen!! det blev ingen sushi idag, men nästa vecka är jag ganska så taggad, eller GANSKA jag ramlar ihop om jag inte får sushi nästa vecka (waah skriva ordet var svårt)



jag kan självklart fixa en header åt dig, maila lite bilder du vill ha med och vilka färger :)

[email protected]



pusspuss!

2009-10-30 @ 14:50:40
URL: http://ramlarihop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0