Kul...

kul att när det ändå kändes okej med varven och det blev massa som kolla så gick det åt helvete... haha suck...
Kan ju ställa varven men så blir det lite fel o så går d inte alls. SUCK vad trött jag blir på mig själv... Men men det några träningar kvar iaf:)

Idag när mamma kom på middag hade hon med sig en jäääättefin blombukett!! Så himlans gulligt! Tyvärr har min kamera lagt av för hundraelfte gången så det blir inlämning igen... tredje gången gillt. Så nu borde jag snart få en ny kamera... ska gnälla som fan!usch vad irriterad jag blev på allt nu...

Ajja nu ska jag se positivare på livet, imorn är det fredag och jag jobbar värsta softa tiderna. 11.30-16.30, sedan direkt till träning med underbara tjejerna och sedan gå till mammas jobb o hämta pärs bil för jag ska hämta honom och ploy på natten eftersom de har väskor och grejjer... Visst är jag väl snäll??!!;)

Nej nu blire dusch sen blire big brother och kanske läsa lite i boken som jag är helt uppslukat av!! Länge sedan jag fastnat så för någon bok. Den heter Skadad av Cathy Glass.
Helt underbart gripande och skärrande!!
Läs den!

puss på er allihopa!

na nanana nanananaa eeeh eehy good bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0