Ingen rolig dag...

bara massa plugg och otillräcklighetskänsla... men men det blev ju lite bättre där mot slutet av dagen... åkte på träning och fick lite behövligt stöd av min underbara tränare Eva... Ibland behöver man bara att nån vet om varför man inte är så glad och sprudlande som vanligt för att man ska kunna slappna av liksom, och så min andra underbara tränare Lisa lät oss börja träningen med yoga.. då kan man ju inte bli annat än lugn.. Precis vad jag behövde efter 8 timmars plugg och svåra tentafrågor med en kvarts lunch-rast...
Har iaf svarat på nästan alla frågor men inte en aning om ifall jag har svarat rätt. Imorgon trodde jag att ja skulle jobba men det visade sig att ingen kommer vara i skolan av lärarna så jag stannar hemma och pluggar imorn så ska jag vara 1,5 dag sammanlagt i skolan på arbetstid på lovet. För lärarna som jobbar heltid ska vara där 3 dar o då ska lilla jag på halvtid vara där halva den tiden. Men spelar ingen roll riktigt när jag tar den tiden verkar det som. Det ordnar sig. Men kändes skönt att få en hel dag till med plugget... Behövs om jag säger så. Får jag tillbaka tentorna och jag slipper komplettera på en av de 8 frågorna blir jag glad... men jobbigt att komplettera när man vet redan nu att jag kommer få göra det... vill bara släppa det och fokusera helt på jobbet som är så underbart kul!!!

Migrän var ju väntat idag och jag lyckades precis häva det med treo innan det gick över den där gränsen.... Pär är så underbar när jag har huvudvärk... sitter och stryker mig över huvudet eller trycker på tinningarna som man precis vill när man har så där ont<3

Annars idag har man ju ställt tillbaka klockan... min tv fick ett himlans ryck och ställde tillbaka sig två gånger tilloch med... så nu vette sjutton hur jag ska få den riktiga tiden där... är ju alltid lika förvirrande..

Nej nu blire tandborstning och sen sängen! Pär kollar på tv så jag tror jag ska joina honom...
puss på er därute!

//Linn

its a good thing tears never show in the pouring rain...

Kommentarer
Postat av: Eva

<3 :)

2009-10-28 @ 13:44:54
URL: http://evasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0