Huvudvärk och hjärtklappning...

var inte lätt att somna igår med dessa symptom... men det gick runt 03.00. Sedan ville Linn inte gå upp före 10. Så då gjorde jag inte det... Men två timmar senare är jag helt sjukt seg fortfarande. Inte alls hungrig men måste väl äta nåt antar jag. Gröt kanske, blev lite inspirerad av min kära syster...

Funderar på att åka o pigga upp Pär lite, vet bara inte om jag vågar. Vill verkligen inte bli sjuk nu fast samtidigt borde jag redan ha blivit det om han smittar... Han fanns vid min sida 24/7 när jag var sjuk och sen blev han det själv stackarn... Jag kör på min kur med c-vitamin och hoppas på det bästa.
Senare idag är det träning med tiunda tjejerna i fyrishov. Får se vad vi hittar på för kul.

Hur mår ni idag mina kära vänner? -kommentera lite så jag vet vilka som läser!

kram på er

//Linn

miss you...

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag mår bra.=)

Värsta kul att du fick jobb! Grattis igen! Blir alldeles glad när jag tänker på det. Kommer ihåg hur jag kände.. =)

Puss puss

2009-10-06 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0