This is it

Shit den var faktiskt bra. Han är riktigt cool han... Sjunga kan han verkligen o jävlar vilken känsla och vilket gehör han har...






Det hela blev en komisk historia när det första jag gör när filmen börjar och det kommer massa text om när han dog och så, är att tappa ut halva min popcorn-burk... Jag hade köpt en sån där stor ni vet... och det värsta var att jag tappade dem ner i min öppna väska... Varken jag Jessica eller mamma kunde hålla oss då det var sådär exremt tyst i salen och allvarligt så man blev liksom som man blev när man var yngre och inte "fick" fnissa.... jobbigt var det...
Försökte bli allvarlig och viska till Jessica ifall han skulle ha kommit till Sverige och då skrattade hon ännu mer... haha skönt att få skratta ordentligt ibland även om det var vid fel tillfälle...
Men folk vet ändå inte hur man beter sig på bio så det var lugnt. En person satt och drog i sitt sugrör heeela tiden så det lät som fan. En annan bakom mig tuggade med öppen mun. Så jag kände att det kompenserade lite för vad vi gjort...

Men allt som allt var filmen bra och sevärd, även om man knakse inte måste se den på bio... men häftig var han!!

Nu ska jag gå o städa ur popcorn ut min väska.

puss på er

heal the world, make it a better place


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0