Mina UNDERBARA gullungar!!!

De tog GULD!!!
Förstår ni??!!!! Bäst i Sverige på sin nivå... De kommer bli bäst i Sverige och mycket mer när de blir stora...
De bvann både kvalet och finalen och det är inte vanligt ska jag säga... alla andra lag blir ju så himla taggade att slå en när man vunnit första dagen... Vi vann trots tre fall, förstå då hur bra de körde det andra...
De är ett så himla mysigt gäng och lag! De stöttar, hejjar och peppar varandra, de kan glädjas för varandra och de är verkligen bra på alla sätt!!

GULD...Jag fattar det fortfarande inte... så himlans stolt... mina älskade tjejer...<3
Jag gör allt för er...

Nu är det bara att ladda för helgens tävlingar som jag själv ska vara med på... Halmstad ska vi till, ska bli riktigt trevligt! På träningen ikväll gick det himlans fint så om vi bara kör som vi kan så ska det nog gå bra!!

Nu kommer snart Pär från jobbet o jag vill sooooova!! Så himlans trött efter helgen, man sover inte lika bra på luftmadrass...
Imorgon blir det tvätt och städning och packning... Och så ska jag lämna tillbaka mina böcker från kursen som jag läste halva innan jag fick jobb. Och vet ni??? jag fick godkänt på alla tre!!! Så jag slipper börja plugga om nu:) sköööönt!

puss på er
//Linn



Mina tjejer <3 underbara är ordet
Come join the party, it’s a celebration
Anybody just won’t do
Let’s get this started, no more hesitation
Coz everybody wants to party with you


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu väntar jag på en liten pepp-blogg-inlägg inför helgen, lite besviken, men det kanske kommer snart? (HOPPAS JAG!!). Idag ska verkligen bli en bra träning, ska vara glad och peppa, tack för dina tappra pepp-försäk i måndags, även om det inte synder hjälper det, hehe. Nog om vår träning, GRATTIS TILL DIG OCH TJEJERNA!!! vi ses snart! puss

2009-11-25 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0