Vilken avprickar dag!

Jag gjorde en lista igår över vad jag skulle göra idag... Den blev ganska lång...
Och jag har typ gjort allting idag:)
tvättat, städat, hört av mig till massa folk som jag inte hunnit pga examensarbetes helvetet... (nej så får man inte säga...)
sedan har jag pluggat massor! Så nu ligger jag helt ifatt och behöver inte alls känna mig dum eftersom jag åker iväg hela helgen!
Sedan gjorde jag en överraskningsmiddag till pär o dukade fint o så tills han kom hit:) Det blev gott faktiskt! Min kyckling-gryta med cocosmjölk fast med corn såklart...

Sen så har jag ju packat såklart... men inte helt klart, jamenar man måste ju ha det traditionsenliga samtalet med sofie om vad man glömt och så...

men nu ska jag o pär gå o spela biljard... måste vinna!!!! haha

puss på er

//Linn

turn the lights down low

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0