Det gick bra!!

Det gick jättebra idag när jag hade besök av en lärare från ILU. Hon sa att hon var imponerad, att det inte fanns så mkt att säga. Det var jätteskönt att höra! Visst har jag känt mig säkrare i min lärarroll under den här praktiken men alltid skönt att höra från någon annan att man gör ett bra jobb liksom. Känner mig redo för lärarjobbet o det är stort för mig:)

Efter min långa skoldag var det dags att åka till tjejerna o fira gulden. Vi hade en rolig träning och sedan fikade vi:) Fick ett presentkort på The body shop av mina gullungar<3
Förstår inte riktigt varför jag ska få presenter när det var de som var så duktiga... Men men jag blev jätteglad iaf!
Gav dem små kort som det stod att de jobbat bra, att de körde perfekt och att jag är stolt över dem. Hoppas de blev glada, vet att mina äldre tjejer älskade att få såna kort.

Sedan var det dags för min egen träning. Men kände att jag inte skulle kunna göra så mkt och det hade jag ju rätt i. Körde en halvdan uppvärmning men sen gav jag upp. Sofie försökte peppa mig men jag känner mig så jävla nere när jag inte kan träna som jag vill endast på grund av olika skador. Har varit skadad HELA terminen. Först var det operationen. Sedan var det tummen. Sedan kom foten. Sedan i måndags sträckte jag låret och idag rev jag alltså upp foten igen. BLÄÄÄ!!!
Hoppas på att jag blir av med alla skador snart så jag kan börja köra på ordentligt inför alla tävlingar som kommer i maj.

Min huvudvärk är också fortfarande kvar. Ska till läkaren på tisdag o hoppas att han säger att det kan bero på blodtrycket för om jag då får medicin mot det kanske jag slipper gå konstant på treo. Är verkligen inte bra för magen eller nåt. Under min operation blödde jag mycket mer än beräknat bara för att jag brukar ta treo. Ändå hade jag inte tagit det på två veckor innan operationen eftersom läkaren sa till mig att jag inte fick det. Det var liksom kvar i kroppen ändå. Läskigt.

Blir så trött o liksom nere mot de jag älskar när jag mår såhär. Deppig för alla skador och en konstant huvudvärk. Hoppas de vet att jag inte menar något illa... flåt

Nej nu ska jag peppa upp mig. Det gick ju faktiskt bra med lärarbesöket idag och det var ju jättekul! Dessutom känner jag att praktiken börjar gå riktigt bra, känns som jag har koll på läget. Älskar verkligen gymnastiken, framförallt att träna mina tjejer just nu då när jag inte kan träna så mkt själv.

Nu ska jag gå o sova. Blev inte så mkt sömn igår då Pär kom hem till mig vid 12 tiden på natten. Då var jag ju tvungen att vakna till o prata lite med honom eftersom jag skulle upp 6.20...
Svårt att passa ihop våra tider. Men snart ere London!!:)

standin in the light of your halo


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är så himla bra si´s! Puss!

2009-03-13 @ 18:02:51
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0