Det kommer ett inlägg om min examen snaart!!

orkar inte skriva allt just nu men det kan iaf sammanfattas med ett ord UNDERBART!!!

Den bästa dagen i mitt liv...

Igår var en mindre bra dag, kände mig seg hela dagen när vi skrev klart kompletteringen på ex arbetet o sen på kvällen kom smällen... Jag stuka foten så in i ..... Landade efter en o en kvarts skruv på trampetten o bara säckade ihop, fick tzuckafot och foten vek sig åt båda hållen... skrek som en ja vet inte vad men mina kära lagkamrater lindade mig hårt o sen fick ja ligga där i nästan en timme med foten högt. Så idag gör det ont men inte lika ont som det har gjort om de inte varit så snabba... så Tack sötingar!

Nu ska ja snart halta ner på stan med Johanna o Lucas<3

Hoppas ni mår bra allihopa o att ni njuter av att sommarlovet närmar sig!

bittersweet symphony

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0