Värmland och nyår

UNDERBART!!!!
Pärs familj var så snälla och underbara så jag trodde inte det var sant.. Det första som hände när jag kom innanför deras dörr var att både hans pappa o mamma kastade sig runt halsen på mig... Då kändes det att detta skulle bli ett bra besök.

Vi har ätit gott, tagit långa promenader i de Värmländska skogarna, spelat kort, tittat på filmer, shoppat i Karlstad(bara jag då men ändå) spelat biljard med Pärs kompisar och bara haft det underbart... inte ofta jag har semester sådär liksom...

Ville inte åka därifrån...

Vi åkte hem tillsammans med två av Pärs kompisar som skulle fira nyår med oss i Pärs lägenhet:)

Nyår var helt perfekt. Middag med Pärs kompisar plus min älskade Ploy och sedan fest:) Gympagänget kom dit o festa me mig, jag var så lycklig att de kom!! Tolvslaget firades på balkongen i Pärs armar och det kunde inte bli bättre<3
Är så lycklig så jag är rädd... men det är väl så...

observera vårt volumastrade hår!!

Efter tolvslaget festade vi vidare, spelade singstar, kortspel o bara hade kul helt enkelt. Jag o Pär kom i säng kl 7.30 haha... Det var det värt!

Dagen efter(igår) blev en liten segdag om man säger så... Jag o Ploy hängde bara där hemma o glodde på tv tillsammans med grabbarna hela dagen förutom när vi var snälla nog att gå o hämta maten... haha

Idag har jag varit hemma o tagit lite hand om min sjuka lillebror... söten ringde o fråga om inte jag kunde komma förbi för han kände sig så hängig... kan man ju inte säga nej till...<3

Han o pappa verka iaf glada att jag kom förbi o det var mysigt att få vara lite med dem bara sådär:)

Nu ska jag snart cykla iväg till Pär o mysa med min nallebjörn...
puss på er där ute

right here...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, fan va kul. jag satt och kollade på bilden och bara "vilken volym de har, vad har de gjort" och så där under kom mitt svar :)



Det var superkul att fira med dig gumman! puss

2009-01-03 @ 00:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0