Uppenbarelse!!!

Jag vill ha en liten dator... som fia... sitter nu på föreläsning och om omständigheterna var normala skulle jag sova nu... men för det första var föreläsningen ganska bra och för det andra räddade fia mig när det var 45 min kvar UTAN RAST och hon tar upp sin underbara lilla sak, även kallad den rosa, lilla, nya datorn... Den är underbar... mindre än ett kollegieblock och det hörs inte när man skriver på tangenterna:):):)
nu har jag kollat min mail(för att se om min praktikplats har svarat så jag har inte bara gjort otillåtliga saker!!) men jag har också varit lite på FB och svarat på lite inlägg och sånt... UNDERBART! min dag känns inte alls lika jobbig nu!! haha varför har vi inte upptäckt detta tidigare???!!
Nu vet jag två dyra saker som jag önskar mig... en sån här underbar apparat och en skrivare...
nu avslutar de föreläsningen, bara två kvar så vi hörs. puss

dangerous...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0