skaka rumpa igår:)

igår firade vi Johanna som fyllt 22 år och hon hade också sin alkoholdebut efter att hon fött Lucas<3
Vi åt middag på Etage och satt där och drack, jättemysigt var det. Sedan gick vi vidare till BJ där vi tog lite mer vin och senare blev det skakandes på dansgolvet:) Helena och Acke kom också dit, vi hade skitkul på dansgolvet!! haha Acke började "stöta" på de killarna som var jobbiga det var skiitkul! Snacka om att kunna bjuda på sig själv.. underbart...

Fick också sämsta raggningsrepliken (tror jag) någonsin...
" Vad heter du....????? (han tar tag i min hand o snurrar runt mig) "Du ser ensam ut..."
haha... herregud... nästa gång han kom o försökte började alltså Acke förföra honom....HAHAHAA

Sen baksidan med att gå ut o då pratar jag inte om baksmällan för så mkt drack jag inte igår. Dels gjorde det jävligt ont att gå genom fölkmassorna men jag fick ha helena eller någon framför mig som plöjde vägen för mig, men sen det här med rökning. Man går ut för att ta luft någon gång under kvällen och när man kommer hem så STINKER man verkligen rök. Fy fan det borde förbjudas helt!!

Träffade också massa roligt folk ute som jag inte sett på jättelänge! Det började med John som ja kände i högstadiet, sen såg jag Knut en kille som jag dansat med i Scholar ship som är såååå snäll och sen Tove som jag också dansade med där, och sen träffa jag Pelle!!! min allra bästa killkompis i högstadiet som jag gick på balen med<3 vi ska försöka träffas o fika för att catcha up lite... han o hans flickvän bor här nu, för ett tag sen bodde de i stockholm så då var det svårt o ses men nuså:)

Nej nu måste jag sticka till träningen och sedan ikvl är det Emmas babyshower:)
Ska bli jättekul båda sakerna!
puss på er mina gullungar glöm inte o kommentera!!

shake it like a pom pom

Kommentarer
Postat av: jessica

Härligt atrt du hade så roligt! Oj va sugen jag blev på att gå ut nu bara för det =P. hihi. Ses imorrn om puss puss!

2009-01-24 @ 14:09:02
Postat av: Anna

Emma som i Emma eller? Hälsa isf!

2009-01-25 @ 11:15:26
Postat av: Helena

Hahaha, ja fan va roligt det var.. skrattar fortfarande när jag tänker på det! :) puss

2009-01-25 @ 11:55:25
Postat av: Anonym

det låter som du hade en riktigt lyckad kväll!! vi borde gå ut tillsammans snart :) Puss, gumman

2009-01-25 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0