När man inte kan planera...

Blir jag gaaalen! Den här veckan har ju jag börjat min examenstermin på lärarprogrammet och jag ska börja med att ha VFU (praktik), förutom att vi hade lite ontro och liknande igår och har tre föreläsningar imorgon...
Vi ska alltså börja praktiken på torsdag är det sagt men då igår på intron så kläcker killen ur sig "Jaa vi får väl se om ni hinner få en praktikplats innan torsdag. Annars får ni börja när ni fått en..."
Så jäkla jobbigt... varför kan de inte bara bestämma att vi börjar praktiken på måndag så vet vi iaf vart vi ska vara... plus att vi hinner förhoppningsvis ta kontakt med den läraren vi ska vara hos så att de inte tror att vi bara kommer dit utan att höra av oss.... SUCK! Ibland undrar jag hur de tänker när de som ska lära oss lära ut inte kan planera själva... blir så jävla snurrigt liksom.. hur svårt är det att organisera egentligen???

Nu måste vi liksom kolla på internet hela tiden för att få reda på om de har hittat någon praktikplats till oss eller inte. Och om de nu hittar en så hinner vi antagligen inte ta kontakt med den läraren utan dyker bara upp helt oplanerat.
Ajja ni förstår min problematik...
Jag hoppas på att de inte hittar någon direkt till mig så jag kan ta det lugnt torsdag o fredag, min kropp behöver det.

Juste jag tänkte visa lite bilder från i lördags... Visst har jag berättat om lördagen? ja det har jag nog o dessutom så var ju alla mina läsare där skulle jag tro...haha men jag visar lite bilder iaf;
vi var 9 stycken på middagen först...



     


gympagänget<3<3<3<3 älskar er tjejer...

Sen blev det paaaartyyyy... Vi hade bjudit massa folk som plinga på kl 21.
tjejerna rockar loss på dansgolvet...



Kommer sakna dig så himla mycket gumman!!!!! love u

Idag skulle jag o Pär mysa hela dagen var det tänkt men vi blev väckta av ett sms från hans jobb där de bad honom jobba från 10 istället för från 19. Så han hoppade upp och började göra sig iordning direkt... han är så duktig min pojkvän...
Jag cyklade hem o åt frukost o kolla lite på sex and the city o sen däckade jag... haha...

Nu har jag lagat korvstroganoff (otroligt va jessica??-vill du ha??) och ska städa upp lite här hemma tänkte jag... Det snöar ju som fan hur kommer det sig??? jag vill ha sommar nu ju...

Idag fick jag 4 brev från Telia och den 26e byter jag helt till Telia25:) hoppas på mindre räkningar då....

Nu blire städning...

puss //L

Saker o ting  börjar röra sig..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja gärna =P. Puss på dig! Nu e det Personalmöte som gäller. Men Hoppas det blir bättre och bättre med din tutte =P Puss på dig så ses vi kanske lite imorrn då! kraam!

2009-01-20 @ 16:58:24
Postat av: Anna

alla läsare utom jag.....snyft!

2009-01-20 @ 19:27:42
Postat av: Emma

ojoj så typiskt ilu... det där saknar jag verkligen inte... jag tror aldrig att de kommer att bli bättre på det där tyvärr! hoppas du får en bra vfu-plats annars får du komma ut till min skola där finns det dom som vill ha kandidater! ha det bäst! pusspuss

2009-01-20 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0