Inge rolig just nu..

Jag e nog tråååk just nu. Trött hela tiden o kan inte kocentrera mig på nåt typ... det tar energi att läka antar jag men inte fan trodde jag att det skulle göra ont som fan o att jag skulle va såhär trött nästan en vecka efter operationen...

Varit dålig på o uppdatera sorry för det, fick ju höra i lördags att jag minsann måste uppdatera oftare eftersom jag har massa trogna läsare, mina vänner...hahha..

Jag har i princip sovit sedan operationen i tisdags men som tur var orkade jag var amed på Julias hejdå-middag som vi hade hos Ploy... vi överaskade henne med att vi hade bjudit massa folk som kom senare o så hade vi lite paaarty...
singstar, massa god mat o efterrätt osv osv:):)
Det var jättekul mina underbara änglar!!! puss på er

Kommer kort senare nu e ja så trött så jag vet inte vad ja skriver...

puss på alla

hurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0