UNDERBAR helg med vår UNDERBARA mixtrupp

Men nu är man skadad...usch... jag veeeeet att man inte ska tävla när man är skadad men det kändes inte som det skulle göra någon skillnad eftersom jag redan hade ont... nu väntar några veckors(?) vilande, jävla skit....

Helgen var underbar... älskar vår trupp vi e så jäävla bra!
Fredagen, vå åkte kl 14 från Uppsala central. Kändes lite konstigt att vi bara var 10 st som åkte, och fyra tränare... vi brukar ju vara runt 20 st men nu var det baara de som slagit sig in i mixlaget som fick åka med...
Vi och vår trampett kom fram till Sthlms central men det var bara vi som åkte därifrån mot Göteborg... Trampetten fick en tjurig tant ta hand om eftersom hon sa att den skulle ha checkats in som gods... blablabla... Otrevlig personal på SJ det säger jag bara!!!
På vägen togs denna bild, även känd som min o lisas hångelbild... HAHA asgarv kan resultera i mkt...

Vi kom över detta och kom fram i Gbg... Vi gjorde oss hemma i vårt klassrum, mös och hade trevligt, gjorde en lek där alla hade tagit med en sak som representerade oss själva och man skulle sedan gissa vem som tillhörde vad. Skitsvårt!!! -ni som inte var med, gissa vad jag hade tagit med!! 
sedan gick vi och lade oss ganska tidigt...
Lördagen började med en sovmorgon för att vara tävling, vi fick sova ända till 8!! Frukost och sen var det fixning som gällde! Smink som vi köpt nytt;) och som jag agerade make up artist med och frisyrer á la fläta toffs fläta toffs....REEEMIX (Lisastyle)

Sedan bar det av med spårvagn till hallen som låg en bit bort. Vi kollade ett tag på tävlingen som pågick, nivå 1 damklassen och började sedan värma upp och köra igenom lite fristående. Det var fortfarande inte klart om Sofie kunde och skulle köra eftersom hon också var skadad... Lisa hoppade in som en räddande ängel och lärde sig friståendet på nån timme förra veckan och har sen dess varit grymt nervös och bett till gud i olika former för att Sofie ska kunna köra. Gud verkade vara på Lisas sida efter hennes fina hälsning till honom i Sofies gympabok så Sofie beslutade sig för att köra friståendet på tävling.
Sedan var det dags för förträning. Först i fristående... det kändes bra...

Sedan var det i hopp. Mitt första hopp höll jag på o landa på mage, det andra lämnade jag mina tår mellan fjärdrarna i trampetten men det tredje tror jag vart bra... sen gav jag mig och jag fortsatte värma min sträckning i baksida lår...

Mattan gick också bra och jag bestämde mig för att köra framåt, det kändes men det gjorde inte grymt ont... Dessutom skulle då Rebecka slippa köra och hon får ont i knäna av framåt...

Sedan var det dags för tävling. Vi tävlade först i fristående och det gick jättebra!!:) såg nog lite tårfyllda ögon från Eva och Lisa och det är alltid ett bra tecken... 8,55 fick vi:)

Sen blev det en lång väntan medan alla damlag som tagit sig till final körde redskap men äntligen var det dags för oss att köra hopp. Vi körde bra, mina tår var tillbaka där de skulle:p och jag klarade överslaget... Poppe ramla på en o en halv skruven vilket han höll på att strypa sig själv för men efter en liten mindre utskällning av mig innan sin dubbel halv i pik körde han den gryyyyymt bra!! Så stolt! Hela laget presterade på topp som vanligt och vi fick poängen 8,60 trots ett fall:)

Mattan var vår sista gren och även där ställde vi allt och presterade på topp:) poängen blev 8,8 och vi sprang(jag haltade) nöjda ut från hallen...

Jag hade sedan så ont att jag knappt kunde stå och våra gulliga killar i laget ville bära mig in på prisutdelningen men det fick de inte...
Vi fick våra fina guldmedaljer och även en jättesöt nalle och sedan fick vi åka tillbaka till skolan och äta middag.
 



 


Efter middagen duschade vi och sedan tog vi en promenad till Willys för att köpa godis och lite sånt:)
Vi kollade sedan på varven från dagen och också från förra helgens tävling på en tv i skolan och sen hängde vi bara i klassrummet tills det var dags att sova.


Dagen efter städade vi klassrummet, packade och begav oss sedan till Nordstan och hade vår "bas" på mcdonalds där medan vi några i taget gick och shoppade:) Jag köpte en klänning, ett linne och en väska:) vi åt också lunch och köpte dessutom sushi till middag på tåget:)


Efter nästan fem timmar i denna galleria var det dags att gå till tåget och åka hem. Hemresan vart ganska lugn, vi planerade hur vi ska få ihop pengar för att kunna åka på ännu fler tävlingar och kom på några riktigt bra förslag!:) några som har några andra???
Vi ska bland annat ha en julavslutning där besökarna får betala en mindre summa i inträde och sedan se en fin show med oss:)- intresserade att komma??
Sushi ätandet på tåget gick såhär:
   

Väl hemma fick jag skjuts med Emma hem och sen träffade jag Ploy och åt pizza med henne här hemma:)siktigt skönt att träffa henne igen!
Sen kom Pär efter jobbet, runt halv tolv och så sov vi läääänge dagen efter... Jag orkade inte gå till skolan, kunde knappt röra mig med mitt jävla ben och det kan jag som sagt fortfarande inte.
Så himlans glad att jag är med i denna underbara trupp, vi har så kul tillsammans, alla är så söta och snälla och vi har alltid kul vart vi än åker...
TACK FÖR EN UNDERBAR HELG OCH TACK ALLA NI FRÅN TRUPPEN SOM VA HEMMA FÖR ALLA SÖTA SMS!!

 

                                                


Disturbia - vår låt laget!!

Kommentarer
Postat av: Helena

fint inlägg gumman! jätte kul att läsa :)

2008-10-14 @ 15:58:28
Postat av: Jessica

Puss puss och tack för en härlig helg =)

2008-10-15 @ 17:03:11
Postat av: Poppe

Tack för ännu en underbar tävlings helg!

kul att jag nämns i texten :)

2008-10-16 @ 12:58:30
Postat av: ploy

hahah ni är sä jävla sköna....

2008-10-16 @ 22:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0