Bäddat bebisens säng <3

Idag har jag bäddad bebisens säng med Johanna... Det var så himla sött!!! Titta här;)



Johanna är så vacker, hon är såå stor runt magen men ändå så snygg o stylad jämt och värsta smal... man kan ju bara hoppas att man ser likadan ut när man själv väntar... Men det dröjjer.... haha

i love u so much!!! du <3 jag för alltid...

Igår efter träningen följde Helena med mig hem för att sova hos mig. Hon behöver ju någon o sova med nu när Anton är borta o reser... Självklart ställer man upp för min älskling...
Imorse vaknade jag ganska pigg faktiskt, mkt förvånad var jag, och jag kom till lektionen kl 8 i god tid:)
Helena o jag skrattade typ hela morgonen och framförallt åt två otroligt odiskreta byggjobbare här utanför. Ögonen hoppade nästan ur dem haha... de måste ha ett tråkigt jobb...

Efter lektionen åt jag och Fia och Johanna på Java... älskar det stället, kan man få överdos av kinamat o sushi???

Nu ska jag snart iväg och kolla på en lägenhet som min tränare Emma fixat åt mig och Lisa ifall vi bestämmer oss för att flytta ihop... har pratat lite om det och eftersom båda behöver lägenhet låter det ju smart... men vi får se...

Efter lägenhetschecken blire myys me Pär:)

Nu ska jag försöka plugga lite men fy faaan va otaggat...

Här kommer lite roliga bilder från träningen i söndags och också från den mysiga middagen som vi hade i fredags:)

Julia----underbar och underhållande...



love u girls



keep movin...

Kommentarer
Postat av: Marika

Oj vad kul med så många bilder! Jag vill oxå med och käka nån gång! Kunde tyvär inte komma på jessicas fest i lördags, de var tråkigt! Men nästa gång är jag på! Kul med lägenhet oxå! Hoppas de kan vara nått! Pussokram

2008-10-21 @ 19:21:08
Postat av: Helena

Håller med dig linn..

..behöver nån att mysa med och det var verkligen en mysig kväll och en rolig morgon Haha

..och Johanna är verkligen jättefin, önskar att jag också kommer se så fin ut när jag är gravid,

hoppas du haft en bra dag sötis! puss

2008-10-22 @ 18:52:58
Postat av: ploy

åååhh vad fina bilder! vad gullig sängen e :) och johanna :)

plus bilderna på oss va ju skitbra ;) kramisar

jag vill ha java....mmmmmmm

2008-10-22 @ 23:40:20
Postat av: Johanna

Öhh smal! HaHa ser ju faktiskt ut som en liten uppsväld boll där på soffan! Men Men snart försvinner all vätska från min kropp!! IDAG tänker bebisen komma ut!

hoppas hoppas hoppas

<3 dig linn!!

2008-10-24 @ 11:34:29
Postat av: Hanna

När kommer den där lilla bebisen ut? Mysigt med bebismagar! :)

2008-11-06 @ 12:03:19
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0