Tävling i helgen!

Äääääntligen är det dags för RM i Umeå<3 Längtat så!!!
Därför tänker jag bara låtsas som om jag kommer kunna köra allt sådeså;)
Sitter här o har lite ont i magen, så mycket som jag måste hinna göra idag... O då sätter man sig framför datorn såklart... haha
Detta ska göras;

Packa
Städa här hemma
Tvätta
Plugga (helst tre seminarium-uppgifter)
Laga väskan o byxorna
Fixa gympaboken
Duscha
Hämta resväskan


Packlista;
Overall
Förträningskläder
Svarta strumpor till mixfriståendet
tåskor
hårsaker
handdukar x 2
underkläder
dräkten!!!!!!!
Matille
Gympaböckerna x 3
Citatboken
friståendetrikåer
täcke o kudde
treo
salva
bizz
kläder till kvällen
bedömningssakerna till Eva
Necessär; smink, deo, borttaggningskräm, tandborste o tandkräm, schempoo o balsam tvål
kamera
filmer
musik

hmmm detta e va ja komme rpå just nu. Får se om ja kan få bocka av några saker senare, vore skönt, speciellt på att göra listan!!!
Ikvl kommer lillebroooor till mig<3
hörs senare!
puss på er


no air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0