Blåmärkstjejen på kryckor, det är jag det...

Hohooo allihopa!
Nu ere deppiga tider. Linnsan hoppar på kryckor sörrni. usch o fy för dessa pinnar! De gör skiiitont i händerna!
Gjorde illa mig på träningen i fredags och under natten blev det bara värre o värre så det blev akuten på morgonen... inget var brutet eller så så det ar ju skönt att höra. Snygga läkaren trodde jag skulle kunna träna lite lätt om 3-4 dar.. trodde han skulle säga veckor så jag blev lite lättad där!
Sedan blev jag stämplad av nån tjej på Valborg så jag har en annan helt blå fot:p plus blåmärken på hela benen och armarna. Herregud!
Tror jag har fått "lättheten att få blåmärken" från mamma, hon får också alltid blåmärken på hela kroppen. Räcker att man går in i tv:n så har man ett fett blåmärke där...

Så nu gäller det att försöka bli bra så tidigt som möjligt eftersom vi tävlar i Umeå i helgen. Heeelt knäckt om jag inte kan vara med... :(

Missar träningen idag och imorn iaf så får vi se om jag kan jogga lite på onsdag. Annars blire först på förträningen för mig... blääää


Nu ska min älskade mamma o jag o mina kryckor ut o kolla på ikea o gränby. Ska bli kul men kommer få asont i händerna!
puss på er där ute

no air...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0