som ett grått moln...

ligger den här himlans tentan över mig... Vill bara få den gjord så jag kan lägga den bakom mig. Fast även när jag har gjort den så vet jag ju inte om den är godkänd men då har jag iaf sommarlov. Shit jag kan inte ens se sommarlovet... kan inte ens tänka mig att det finns där bakom det gråa molnet...

Men men... Sen tar lilla lillebroren studenten... Helt sjukt. Vet precis vad jag vill köpa men vet inte om jag hinner fixa det nu. Kanske får bli en present i efterhand... Kul ska det bli iaf!

Var hos sjukgymnasten idag igen. Han drog i min nacke åt massa håll... Han förklara att det är typ två kotor i nacken som inte glider i varandra när jag tittar upp och därför jag får ont... Hoppas det går över snart, är jättejobbigt att plugga när det ilar i hela ryggen o nacken.

Hoppas att alla ni känner er lugnare än mig och att ni inte har gråa moln...haha

Förlåt alla underbara änglar i mitt liv för att jag inte är den bästa migsjälv just nu. Efter onsdag ska jag make it up to u all!
puss på er sötnosar

no air




Kommentarer
Postat av: Hanna

hola! du såg att det var mej du hejjade på för någon vecka sedan när jag körde förbi dej vid lärarskolan va?
kraam

2008-06-03 @ 10:01:17
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0