ledighet!

Ååå va skönt det är att vara ledig! Den här veckan är den enda veckan som jag är ledig på typ hela sommarlovet. Måste sola och ta det lugnt. Kul att det ska bli sämre väder då...haha typiskt min otur.

Idag har jag vart hos sjukgymnasten igen. Han sa att det kändes bättre i nacken och det håller jag med om! Måste bara ta det lugnt ikvl på träningen så att ja inte drar upp nåt igen!

Har inte tränat på en vecka. Känns jättekonstigt!

Efter sjukgymnasten idag shoppade ja lite på stan, två behåar, ett sovlinne och en klänning. Kom på härom dan att jag inte hade några "vanliga" svarta eller vita behåar så då köpte jag det idag. Träffade Johanna också<3 hon är så söt med sin mage!längtar tills bäbisen kommer!

Nu ska ja ta det lite lugnt framför tvn innan ja måste åka till tjejernas träning och sen träna själv.

puss på er

closer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0